Fanget av natten

Det er ikke bare bare å være B-menneske. Men det er ganske fint også. Det er så stille om natten, den gir rom til tankene og alle de tingene man vanligvis ikke har tid til. Senga er på ingen måte skremmende, jeg liker meg veldig godt i den også. Men helst til langt utpå dagen i grunn. Det er godt å ha fri til å kunne være oppe lenge om natten og slumre lenge dagen etterpå. Så hva gjør et B-menneske i en leilighet i Gamle Stavanger midt på natten? Jo, hun lager musikk. Eller skriver. Eller finner morsomme ting på nettet og på youtube.

Blir lite tid til annen skriving enn masteroppgaveskriving, og det er litt kjedelig. Det blir en gledens dag den dagen jeg leverer. Da skal det feires fullstendig uten måte. Fram til den dag er det bare å bite tennene sammen, trene, spise, sove, jobbe og skrive. Være tinnsoldat, standhaftig som sådan. Eventyr hører med i natten og jeg ler like godt hver gang jeg hører dette:

Dette innlegget ble publisert i Generelt og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

